Študenti prvého a druhého ročníka gymnázia prezentovali v uplynulých dňoch svoje ročníkové projekty.
Témy si vyberali podľa svojich záujmov a priorít. V spolupráci s rovnako dobrovoľne zvoleným konzultantom vypracovali prácu, ktorú pred ostatnými gymnazistami a porotou hodnotiacou odbornú úroveň práce, jej spracovanie do prezentácie či ústnu obhajobu prezentovali.
Mnohé vysoko kvalitné výstupy študentov aj tento rok potvrdili, že takýto spôsob nadobúdania vedomostí, ale najmä zručností je obohacujúci, prínosný a efektívny, a to nielen pre samotného, prezentujúceho študenta, ale i ostatných. V neposlednom rade majú študenti od prvého ročníka strednej školy možnosť naberať skúsenosti, ktoré využijú nielen pri vysokoškolskom štúdiu, ale častokrát i v profesijnom živote – v závislosti od ich budúceho uplatnenia v praxi.